نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری

طراحی و پیاده سازی شبکه کاری حساس و کاملا تخصصی است و باید به صورت اصولی انجام شود. امروزه یکی از دغدغه های مدیران، راه اندازی شبکه های درون سازمانی است. شبکه در حقیقت ستون فقرات یک شرکت است و در پویایی و عملکرد فعالیت های شرکت ها و سازمان ها نقش حیاتی دارد. یکی از سرویس هایی که گروه رستا سیستم به مشتریان خود ارائه می دهد، خدمات نصب و راه اندازی شبکه است. برای استعلام هزینه راه اندازی شبکه کامپیوتری می توانید با ما تماس حاصل فرمایید تا نیروی متخصص و فنی ما اطلاعات مورد نیازتان را در اختیارتان قرار دهند.


یکی دیگر از خدمات گروه رستا سیستم پشتیبانی از شبکه است. ما سرویس های متنوعی برای پشتیبانی و نگهداری از شبکه و متناسب با نیازهای مشتریان ارائه می دهیم. هزینه های پشتیبانی شبکه در پیشگام رایانه بسیار مقرون به صرفه است و اصلا نگرانی از بابت قیمت پشتیبانی شبکه نداشته باشید. برونسپاری خدمات شبکه و انفورماتیک به شرکت ها کمک می کند تا خدمات تخصصی را با کمترین هزینه و نسبت به بودجه خود دریافت کنند.

سایت

مراحل نصب و راه اندازی شبکه در پیشگام رایانه

جلسه با کارفرما جهت اطلاع از نیاز های فعلی و آتی

در این مرحله پس از برگذاری جلسات حضوری و یا غیر حضوری، اطلاعات کافی از نیاز های فعلی و آتی مجموعه ی مورد نظر جهت نصب و را ه اندازی شبکه کسب خواهد شد.

 مشاوره و ارائه راهکار جهت آگهی کارفرما از استاندارد های روز

پس از بازدید محل و کسب اطلاعات کافی از نیاز های کارفرما نسبت به ارائه ی راهکار های روز و بهینه با توجه به امکانات و بودجه ی کارفرما اقدام میگردد.

 مستند سازی نیاز های کارفرما

لیست تجهیزات و خدمات مورد نیاز کارفرما مستند شده و جهت تهیه ی پیش فاکتور و صورت حساب به بخش فروش شرکت ارائه میگردد. لیست قیمت مواردی از قبیل تجهیزات و هزینه طراحی، نصب و پیاده سازی شبکه را شامل می شود.

 اعلام هزینه های مرتبط با تجهیزات و اجرت خدمات

هزینه های مربوطه متناسب با بودجه کارفرما و تجهیزات و خدمات انتخابی، طی پیش فاکتور به کارفرما ارائه میگردد. خدمات نصب و راه اندازی شبکه های درون سازمانی شامل این پیش فاکتور می باشد. کلیه هزینه نصب و راه اندازی شبکه کامپیوتری در قالب یک گزارش وپیش فاکتور به کارفرما اعلام خواهد شد.

 انعقاد قرارداد نصـب و راه اندازی شبـکه

جهت اطمینان کارفرما از کیفیت خدمات و تجهیزات استفاده شده نسبت به انعقاد قرارداد نصب و راه اندازی شبکه اقدام میگردد. کلیه تجهیزات استفاده شده و مراحل کار نصب و پیاده سازی شبکه کامپیوتری بر اساس قرارداد منعقد شده پیش خواهد رفت.

 پیاده سازی و اجرای شبکه

شبکه مورد نظر طی زمان مورد توافق پیاده سازی ونصب میگردد. راه اندازی و نصب شبکه بر اساس استراتژی و طراحی اصولی انجام می گردد تا بهترین سرعت و کیفیت ارتباط حاصل شود و عمر کاری شبکه نیز تا حد مطلوبی افزایش پیدا کند.

 تست و تحلیل شبکه

پیش از تحویل شبکه به کارفرما نسبت به تست تمامی اجزا و اطمینان از صحت عملکرد شبکه اقدام میگردد. این کار پس از نصب شبکه های درون سازمانی بیسیم و غیر بیسیم و کابلی صورت می گیرد تا از کیفیت و سرعت ارتباط اطمینان حاصل شود.

 آموزش و ارائه مستندات

پس از ارائه مستندات شبکه پیاده سازی شده به کارفرما نسبت به آموزش استفاده و بهره برداری از شبکه اقدام میگردد. در این آموزش به اپراتور چگونگی استفاده از شبکه می آموزیم تا بهترین کیفیت و کارکرد شبکه کامپیوتری را برقرار کند.

 بهره بردای

شبکه آماده بهره برداری است. برقراری ارتباط بین تجهیزات و نودهای یک شبکه در سازمان از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو بالاترین کیفیت دسترسی ارتباطی را برای سیستم های داخل شبکه فراهم می سازیم.

 پشتیبانی و نگهداری شبکه

شبـکه نصب شده به مدت مورد توافق در قرارداد نصب و راه اندازی از خدمات پشتیبانی رایگان بهره مند میشود. تیم فنی ما شبکه کامپیوتری شما را پس از راه اندازی و نصب، دائما آنالیز و پایش می کند تا از بروز اشکالات و قطعی های پیشگیری کند و در صورت بروز مشکل در خدمات یا قطعی بخشی از شبکه به سرعت به رفع آن اقدام می کند.

راه اندازی شبکه

طراحی و اجرای یک شبکه تجاری یک امر بسیار حساس و تخصصی است و باید به صورت اصولی انجام شود. امروزه یکی از علایق مدیران ایجاد شبکه های داخلی است. این شبکه در واقع بستر اصلی کار و خدمات شرکت است و نقش حیاتی در پویایی و عملکرد شرکت ها و سازمان ها دارد. یکی از خدماتی که شرکت پیشگام رایانه به مشتریان خود ارائه می دهد ، خدمات راه اندازی شبکه است. برای استعلام هزینه راه اندازی شبکه کامپیوتری می توانید با ما تماس بگیرید. کارشناسان و کادر فنی ما آماده مشاوره به شما عزیزان هستند.

امروزه بسیاری از شرکت ها برای افزایش بهره وری و کاهش هزینه های خود اقدام به راه اندازی شبکه های کامپیوتری می کنند. طراحی شبکه قبل از پیاده سازی آن کمک می کند تا بهترین قابلیت ممکن را با حداقل امکانات و هزینه در اختیار داشته باشید. برای انتخاب یک شرکت خدماتی که بتواند به شما خدمات مناسب شبکه را ارائه دهد کار دشواری است. چون این کار از حساسیت بالایی برخوردار است و کوچکترین مشکلی در پیاده سازی شبکه موجب افت سرعت و قطعی های پی در پی خواهد شد. از این رو پیدا کردن یک شرکت معتبر که بتواند سرویس های با کیفیت و پشتیبانی و نگهداری مطلوبی را ارائه دهد کاری دشوار است. شما می توانید برای برون سپاری خدمات شبکه خود به ما اعتماد کنید. ما با داشتن سابقه طولانی در خصوص خدمات شبکه توانسته ایم رضایت بسیاری از مشتریان خود را فراهم سازد.

خدمات نصب و راه اندازی شبکه

شبکه های کامپیوتری راهی برای استفاده بهینه از پتانسیل های کسب و کار است. با نصب شبکه می توانید از تمام قابلیت های مجموعه خود به بهترین نحو بهره ببرید. با اجرای شبکه می توایند به هر کامپیوتر، سخت افزار و فایل هایی که در شبکه است، دسترسی داشته باشید. همین امر باعث سرعت بخشیدن به کارها شده و فرآیند انجام کارها سهولت پیدا می کند. طراحی شبکه می تواند پتانسیل زیادی برای مجموعه ایجاد کند و کارها را با سرعت و انعطاف بیشتری پیش ببرد. خدمات راه اندازی شبکه و پیاده سازی شبکه اگر به درستی انجام شود، موجب پیشرفت و رونق قابل توجه کسب و کار می شود. به همین خاطر بسیاری از شرکت ها و سازمان ها به دنبال اجرا و پیاده سازی شبکه های کامپیوتری در مجموعه خود می باشند.
خدمات راه اندازی و نصب شبکه های کامپیوتری به شرکت ها کمک می کند تا بتوانند شبکه خود را به بهترین نحو پیاده سازی و اجرا کنند. راه اندازی درست شبکه کمک می کند تا تمامی کامپیوترها و تجهیزات متصل به شبکه به بهترین نحو ممکن کار کنند و بالاترین سرعت را ارائه دهند. اگر شبکه به درستی اجرا نشود، موجب اخلال و قطعی گسترده در شبکه می شود.

مزایای خدمات نصب و راه اندازی شبـکه رستا سیستم

  • سابقه ای بیست و یک ساله در زمینه ی خدمات شبـکه
  •  ارائه راهکار های متناسب با بودجه و کسب و کار شما
  •  انعطاف در زمینه ی تجهیزات مورد استفاده
  •  خدمات سفارشی با توجه به نیاز کارفرما
  •  ارائه مشاوره رایگان و بازدید حضوری
  •  ارائه گارانتی کیفیت تجهیزات و خدمات
  •  تعرفه های مناسب و رقابتی
  •  پشتیبانی و نگهداری طولانی مدت
  • رضایت مندی مشتریان
شرکت رستا سیستم با دارا بودن سابقه ای طولانی در ارائه خدمات نصب و راه اندازی شبکه های رایانه ای و کامپیوتری آماده عقد قرارداد با سازمان ها و شرکت ها است. کلیه خدمات شرکترسات سیستم توسط نیروهای متخصص و دوره دیده انجام می شوند. خدمات راه اندازی شبکه و پیاده سازی شبکه برای شرکت ها کوچک تا سازمان های بزرگ در پیشگام رایانه منطبق بر اصول و استانداردهای روز دنیا صورت می پذیرد. همچنین پیش از انجام پروژه مشاوره کامل در خصوص طراحی و پیاده سازی شبکه های کامپیوتری به کارفرما داده می شود. پس از اجرا، نصب و راه اندازی شبکه نیز پشتیبانی به صورت حضوری و غیر حضوری به مشتریان ارائه می شود.

خدمات پسیو شبکه:

به مجموعه خدماتی که به منظورنصب و راه اندازی تجهیزات پسیو شبکه جهت نصب شبـکه های کامپیوتری صورت میگیرید خدمات پسیو شبکه میگویند. و با توجه به تجهیزات و تکنولوژی های مورد استفاده درنصب  شـبکه خدمات متنوع و متفاوتی قابل ارائه است.
در ادامه لیستی از خدمات پسیو شبکه که شرکت رستا سیستم ارائه مینماید ذکر شده است.

  • پیاده‌سازی انواع شبکه‌های Wired کابلی و فیبر نوری
  • پیاده‌سازی انواع شبکه‌های Wireless (Indoor ,Outdoor)
  • پیاده‌سازی شبکه‌های (WAN,LAN,MAN,VPLS,MPLS,VPN)
  • طراحی انواع دیتا سنتر و اتاق سرور به صورت استاندارد
  • نصب تجهیزات شبکه مانند سوئیچ ، روتر ، سرور و
  • نصب انواع دوربین مداربسته آنالوگ و تحت شبکه
  • نصب و راه اندازی سانترال پاناسونیک
  • نصب تجهیزات هوشمندسازی جهت کنترل شبکه و زیرساخت
  • نصب سیستم های اعلام و اطفاء حریق
  • کابل کشی شبکه، تلفن وبرق
  • کابل کشی برق و نصب UPS
  • داکت کشی و ترانکینگ شبکه
  • نصب پریزها ، کیستون ها
  • نصب و آرایش رک

خدمات اکتیو شبکه:

منظور از خدمات اکتیو ، اقدامات و فعالیت هایی است که بایستی پس ازنصب شبکه پسیو به منظور پیکربندی و اعمال تنظیمات تجهیزات اکتیو ونصب سرویس ها و نرم افزار ها انجام گردد و پس از طی این فرایند، شبکه مورد نظر قابلیت استفاده و بهره برداری را دارد.
شرکت پیشگام رایانه با استفاده از دانش متخصصین خود در زمینه های نصب شبکه اکتیو خدمات زیر را ارائه مینماید.

  • اجرا و نصب و راه‌اندازی انواع سرویس‌های مبنتی بر ویندوز و لینوکس
  • مشاوره ، طراحی ، پیاده‌ سازی سرویس‌های Domain ، Active Directory، DNS
  • راه اندازی و پیکربندی انواع سوئیچ ، روتر ، اکسس پوینت ، فایروال ، UTM و …
  • برقراری اتصال و نصب و راه اندازی روتر های میکروتیک Mikrotik
  • نصب و راه‌اندازی انواع Mail Serverها از جمله Exchange Server , Mail Deamon
  • نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار و سخت‌افزار‌های امنیتی جهت مقابله با تهدیدات روزافزون شبکه‌ای WAF.نصب و راه‌اندازی راه‌کارهای مجازی‌سازی سخت‌افزاری بر بستر Hyper-V و VMware جهت کاهش هزینه و افزایش کارایی و همچنین استفاده بهینه از منابع ، مدیریت آسان و …
  • نصب و راه‌اندازی انواع آنتی ویروس‌های تحت شبکه جهت افزایش امنیت سیستم‌های کاربران و سرورها
  • نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار و سخت‌افزار‌های پشتیبان‌گیری از منابع شبکه نصب و راه اندازی شبـکه
  • نصب و راه‌اندازی راه‌کار‌های مجازی‌سازی نرم‌افزاری بر بستر CITRIX…
  • نصب و راه‌اندازی Microsoft Lync Server جهت ایجاد ارتباطات داخل سازمان بین بخش‌ها و ساختمان‌های مختلف
  • نصب و راه‌اندازی انواع سیستم‌های تلفنی تحت شبکه VOIP و ویدیو کنفرانسVC از قبیل Cisco, Asterisk, Microsoft Lync, Polycom
  • نصب و راه‌اندازی سیستم‌های مدیریت، مانیتورینگ و ثبت متمرکز وقایع شبکه
  • نصب و راه‌اندازی‌ هاستینگ‌های مبتنی بر ویندوز و لینوکس , انواع Web Server وWeb Service

راه اندازی شبکه داخلی سازمان

یکی از خدمات نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری و پیاده سازی شبکه در رستا سیستم، نصب و راه اندازی شبکه های درون سازمانی است. کلیه خدمات اکتیو و پسیو شبکه و پشتیبانی و نگهداری شبکه به صورت تخصصی و با استفاده از نیروهای حرفه ای و دوره دیده انجام می شود. همچنین جا به جایی و ارتقای تجهیزات شبکه و نصب و راه اندازی مجدد آن با کیفیت بالا صورت می پذرید. شرکت رستا سیستم آماده ارئه هرگونه مشاوره و خدمات در خصوص شبکه های رایانه ای به شرکت ها و سازمان ها می باشد. برای اجرای موارد فنی و انفورماتیک شبکه می توانید به صورت تمام وقت یا نیمه وقت، از خدمات ما بهره ببرید. ما به عنوان یک شرکت خدمات دهنده حرفه ای شبکه، بهترین و سریع ترین خدمات ممکن را به هنگام بروز قطعی و یا خرابی شبکه به مشریان خود ارائه می دهد.

خدمات نصب و راه اندازی شبکه شرکت پیشگام رایانه شامل موارد ذیل میگردد.

امروزه بسیاری از شرکت ها در حال ایجاد شبکه های رایانه ای برای افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها هستند. طراحی شبکه قبل از پیاده سازی به شما کمک می کند تا بهترین مزیت ممکن را با کمترین امکانات و هزینه ها بدست آورید. انتخاب یک شرکت خدماتی که بتواند خدمات شبکه مناسب را به شما ارائه دهد، دشوار است. از آنجا که نصب و راه اندازی شبکه حساسیت بالایی دارد و مشکل اجرای شبکه کمتر باعث کندی و وقفه های پی در پی می شود. بنابراین، یافتن یک شرکت معتبر که بتواند خدمات با کیفیت، پشتیبانی و تعمیر و نگهداری خوب ارائه دهد، دشوار است. می توانید به شرکت رستا سیستم اعتماد کنید و خدمات راه اندازی و نصب شبکه کامپیوتری خود را برون سپاری کنید. شرکت رستا سیستم سابقه طولانی در خدمات شبکه دارد و توانسته بسیاری از مشتریان خود را راضی کند.
راه اندازی و نصب شبکه های کامپیوتری به شرکت ها کمک می کند تا شبکه خود را به بهترین نحو پیاده سازی و راه اندازی کنند. راه اندازی مناسب شبکه به شما کمک می کند تا همه رایانه ها و دستگاه های متصل به شبکه شما در بهترین حالت و با بیشترین سرعت ممکن کار کنند. اگر شبکه به درستی اجرا نشود ، باعث قطعی یا اختلال گسترده در شبکه می شود.
  • اجرا و نصب شبکه شرکت ها و سازمان ها
  •  نصب شبکه موسسات آموزشی و دانشگاه ها
  • نصب شبکه کارخانه جات و واحد های تولیدی
  •  اجرا و نصب شبکه بیمارستان و درمانگاه ها
  •  طراحی و نصب شبکه هتل ها و مهمانسرا ها
  •  طراحی و نصب شبکه برج ها و منازل مسکونی
  •  نصـب و راه اندازی شبـکه بین شعب مرکزی و دفاتر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *